Saturday, January 1, 2011

Nytt år - nye nederlag

Akkurat nå ligger jeg i hotellrommet i Barcelona fyllesyk, forkjølet og en smule emo. Perfekt timing for å oppsummere hvordan året mitt har vært. 2010 har dessverre ikke vært et fantastisk år, faktisk har det vært et forbanna dritt år. Eksamen gikk til helvete, så ille at det er til å le av. Var på ferie i asia i 5 uker og var syk i 2 uker. Jeg ble ranet og slepet bortover gata i HCM, Vietnam. Forbanna gulinger! Kjærlighetsfronten er ikke til å skryte av, rettere sagt så har det gått rett i dass. Jeg har ikke feiret nyttårsaften på en homseklubb uten grunn! Men det gikk heller ikke smertefritt. Ble voldtekt forsøk av tre homser(!!!). Disse brunkrem-gutta trodde nok at jeg var en transe (komplement!?).  På toppen av alt har jeg lagt på meg 7 kg i år. 2010 YOU SUCK!

Nyttårsfeiringen i Barcelona var en fiesta, tross for at det ikke var noe å feire for.  

Alle bare YEEJ! Chi bare ... Yeeaaaaah...

Voldtektsmennene

Men som du sikkert har fått med deg, så er jeg en optimistisk person. Jeg ønsker det nye året velkommen og er klar for nye nederlag.
Jeg ønsker dere et godt nytt år, folkens! Jeg starter mitt med å drikke bort sorgen i kveld.

Hilsen Yvonne

4 comments:

  1. Hurra for et nytt år, da... Kan du legge 2010 bak deg og håpe dette blir litt bedre.. <.<

    ReplyDelete
  2. haha kjenner jeg meg selv riktig, så blir det enda et crappy år :P Godt nytt år jææænet ;)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Jeg syns du har oppnådd mye jeg da. De siste mnd i 2010 i hvert fall. Du begynte å trene, lærte salsa, spansk og la om til et mye sunnere kosthold. Du er blitt singel og mer selvstendig og har nå startet på en spennende lang reise. Du skal studere spesped, og det ser veldig fint ut på cv-en. ;)
    Jeg misunner deg på mange punkter.

    Men... du må bli mer forsiktig! *Se strengt på*


    *Klem*

    ReplyDelete