Tuesday, March 22, 2011

Nei til mustasj mannen! Ja til kidsa på Ruben Dario!

Akkurat nå sitter jeg i forelesningstimen til en trønder med en heftig mustasj. Frister veldig å ta et bilde av foreleseren! Men det er kanskje litt små frekk å ta fram kameraet og leke paparazzi nå? Den er ikke akkurat diskre, tror jeg faktisk kan drepe fyren med kameraet mitt! Its a weapon! Men jeg har ingen planer om å ta livet av mustasj mannen. Han skal få lov til å fortsette å bable om "Språkbrukmønstre i familien"... Jupp... "språkbrukmønstre i familien" WTF!? Noop, er ikke in the mood for det nå. Surfing og intens jobbing med brunfargen frister mer! Trøster meg med at jeg skal tilbringe en lang weekend i Costa Rica om 2 dager! Inntil da får jeg bare kose meg med bildene av ungene i Ruben Dario. Savner disse crazy kidsa!



Det er så mye mer moro å leke med Ruben Dario kidsa enn å sitte og høre på bablingen til mustasj mannen...


PS! Har til og med byttet bakgrunnen. Bildet er fra Ometepe! Ha en fin dag....!

No comments:

Post a Comment