Sunday, November 28, 2010

The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

I dag fyller jeg 23 år. Hurra! Det vil si at om 2 år så blir jeg 25, altså halvveis til 50! Og hva er det? Nei, det er ikke bra. Deprimerende tanke, spør du meg. Jeg vil leve lenge, men gammel vil jeg ikke bli. En ting jeg gruer meg til er når tyngdekraften begynner å leke med kroppen min. Litt fakta: Tyngdekraften påvirker alt på jorden. Denne usynlige kraften er grunnen til at blant annet epler faller mot bakken. (www.esa.int) Dessverre er det ikke kun epler som faller mot bakken! Anyways, slenger ut et par bilder av meg, fra da jeg var ung.
Yvonne 3 år, ung og trendy med bob.


10 år senere. Yvonne The Fashion Trendsetter.

Yvonne 22 år. Rynkene trer i kraft.

"You can only perceive the real beauty in a person as they get older" - Anouk Aimee.  Eeh... Sorry tok den ikke.
 Enda en grunn til å reise og nyte livet før jeg ender opp som dette:


Hilsen bursdagsbarna.

No comments:

Post a Comment