Friday, February 11, 2011

From meadows to lion

Fra deilige asiatisk mat til bønner og ris. Fra høye hæler til slitne flip flop. Fra engelsk til crappy spansk. Fra The Venetian til  Hostal Colibri.  Fra Las Vegas til Leon. Faen, jeg har savnet Sentral Amerika!

Ja, det var deilig å fråtse i seg masse god mat, trippe rundt i høy hæler, shoppe og ikke minst leve luksus igjen. Men 5 dager i Statene var mer enn nok for meg. Las Vegas er så materialistisk at det er kvalmt. Jeg hadde det gøy der, men det er ikke et sted jeg vil besøke igjen. Med mindre jeg har planer om å gifte meg i Las Vegas... Hmm... Check.

Jeg har vært i Leon, Nicaragua siden søndag. Elsker denne byen! Kommer til å bli boende her i minst 3 måneder for å studere flerkulturell pedagogikk. Merker jeg har veldig mye å fortelle, mye har skjedd siden sist… Veldig interessant og spesiell uke, for å si det sånt! Men nå som studiet har startet, kommer jeg dessverre ikke til å ha et liv på flere måneder. Skolen starter 07.30 hverdag og slutter som vanlig ikke før 17.00. Ikke at det er hardt nok fra før av så har vi det heftige pensumet og 6 kompendier vi må gjennom innen 3 måneder. Sist gang jeg jobbet hardt med noe var brun fargen min i Belize. Så de neste 3 måneder kommer til å bli pain in the ass. Sorry, lite oppdatering om de sist dagene denne gangen. Slenger heller ut et par bilder fra L.A og Las Vegas, som jeg helt ærlig synes er ganske uinteressante.



Om jeg har savnet dette!


Bra at jeg bare var her i 5 dager, ellers så hadde jeg nok eset ut!


Min store kjærlighet


Litt mindre kjærlighet, men det er greit.


The Venetian, Las Vegas



Ingen bed bugs her!



Alle tar fly-bilder, ingen unntak her.


Ser du forskjellen? Noop, ikke jeg heller...


Y.N.B

No comments:

Post a Comment