Wednesday, February 2, 2011

Good morning Hollywood!

Da er jeg plutselig i Los Angeles da! Veldig uvirkelig å våkne opp i Hollywood,og ikke i jungelen i Guatemala! Det første som slo meg var at jeg ikke er kledd for denne byen! Jeg følte meg rett og slett som Tarzan da jeg var og spiste kveldsmat i går. Men faaan, etter 5 uker som backpacker kan jeg vel ha på meg hva jeg vil! Så der satt jeg med min fisherman bukse, "gorilla" genser fra Mexico og veldig godt brukt flip flop. Mens jentene rundt meg trasset rundt i høyhæler og kjoler. Må inrømmer at jeg har savnet disse tingene liiiitt! Så da skal jeg være flashpacker i et par dager før jeg drar tilbake til jungelen. Blir shopping og masse asiatisk mat idag!


Også tror jeg at det er vietnamesisk nyttår i dag? Kan det stemme?


Y.

No comments:

Post a Comment